Un vizitator ajunge la website-ul tău printr-o căutare pe Google sau un link direct. În acest moment vizitatorul ar putea să citească o postare sau să se uite printre produsele tale. Cândava de-a lungul acestei vizite, îi oferi ocazia de a se înscrie pe lista ta de emailuri.
Dacă vizitatorul completează acest formular, acesta devine un potențial client căruia acum îi poți trimite oferte pe multiple căi: email, telefon, sms - sau toate trei.
Acești potențiali clienți se întorc la site-ul tău când îi vei contacta cu oferte speciale, informații, coduri de reducere sau alte mesaje atent realizate pentru a-i atrage.
Funnelul de vânzări se îngustează pe măsură ce vizitatorii coboară prin el: asta se întâmplă pe de o parte pentru că mereu vei avea mai mulți oameni interesați la nivelul de sus al pâlniei, decât cumpărători la baza ei, dar și pentru că mesajul tău trebuie să devină din ce în ce mai specific.